Počela kampanja „Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj“

Ubacivanjem čepova u veliku Pan bocu, postavljenu ispred stadiona Bilino polje, u Zenici je počela nova  kampanja „Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj“ kojom NK Čelik i kompanija Carlsberg BH nastavljaju uspješnu saradnju. 

počela kampanja „čeliku vrati staru moć i sjaj. čepove skupi, podršku daj“
počela kampanja „čeliku vrati staru moć i sjaj. čepove skupi, podršku daj“

Kampanja predstavlja dobar stimulans za uspješan rad kluba sa izuzetnom tradicijom koji je iznjedrio velike igrače, a kojeg bodri i podržava veliki broj navijača. U 78 godina postojanja NK Čelik je tri puta bio prvak Bosne i Hercegovine, a pet puta je osvojio kup. U želji da vrati stari sjaj, pozivaju se svi koji vole ovaj klub  da u veliku Pan bocu, kao i u Pan kutije postavljene u zeničkim kafićima, ubace što više metalnih čepove sa bilo kojeg proizvoda iz Carlsberg protfolija, jer za svaki ubačeni čep ova kompanija klubu donira 0,10 KM.

„Društveno odgovorna kampanja „Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj!“ pokazala je izuzetno pozitivne rezultate. Zahvaljujem se našem generalnom sponzoru Carlsbergu koji je ponovo aktivirao kampanju, a ove godine očekujemo još bolje rezultate. Čelik je veliki klub, iza sebe ima najveću armiju navijača i brend je ne samo grada Zenica, nego čitavog Zeničko-dobojskog kantona. Ovom prilikom pozivam sve navijače i ugostiteljske objekte da nastavimo s prikupljanjem čepova, na taj način direktno pomažemo voljenom klubu na putu ka konačnoj stabilizaciji koja je veoma blizu. Uvjeren sam da će već prvo brojanje čepova pokazati snagu navijača Čelika!“, poručio je Emir Čerim, generalni direktor NK Čelik.

Kroz prethodne kampanje “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj!” navijači NK Čelik su itekako dokazali svoju vjernost, sakupljen je veliki broj čepova, a klubu je uručena donacija u iznosu od 17.500 KM. Na ovaj način kompanija Carlsberg BH je potvrdila da je odličan inicijator društveno odgovornih projekata, te kompanija koja ulaže u razvoj lokalne zajednice.

„Podrška nauci, umjetnosti, kulturi i sportu dio je dugogodišnje tradicije Carlsberg grupacije. Naš primarni fokus je proizvodnja kvalitetnih proizvoda, no naše uspjehe uvijek dijelimo i sa lokalnim sredinama, tako što podržavamo naučna istraživanja, dodjeljujemo stipendije i grantove za društveno odgovorne projekte. U Bosni i Hercegovini Carlsberg puno ulaže u sport, želi da animira što veći broj mladih da se bavi sportom, ali i da se podrže različiti sportski klubovi. To je put koji ćemo sigurno pratiti i ove godine i zato nastavljamo ovu do sada vrlo uspješnu priču sa NK Čelik.“, poručila je Andrijanu Korda Gick, Sales Development & Marketing Manager Carlsberg BH.

Kampanja „Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj“ trajat će godinu dana, zatim će se vršiti brojanje svih sakupljenih čepova, na osnovu čega će kompanija Carlsberg BH uručiti donaciju NK Čelik.

počela kampanja „čeliku vrati staru moć i sjaj. čepove skupi, podršku daj“
počela kampanja „čeliku vrati staru moć i sjaj. čepove skupi, podršku daj“

NK Čelik trenutno igra u Drugoj ligi FBiH – Centar, gdje zauzima prvo mjesto na tabeli. Osim toga, 18. februara igrat će utakmicu 1/8 finala Kupa Bosne i Hercegovine na Bilinom polju protiv FK Radnik Bijeljina. Ova utakmica je interesantna nakon senzacionalnog izbacivanja FK Sarajevo u prethodnom kolu, te zbog dugog puta kojeg je Klub prošao kroz Kup ZDK, preko Kupa Federacije BiH. Interes javnosti je ogroman te se očekuje veliki broj navijača  na stadionu.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU