Prvo e-vozilo u voznom parku kompanije dm

Kao poslovna zajednica koja ima snažan fokus na održivosti i osviještenosti u svim segmentima poslovanja, kao i u životu zaposlenika i cjelokupne zajednice, kompanija dm drogerie markt posebnu pažnju usmjerava na ekološko djelovanje. Pritom su ekološki napori zadatak svih resora i zaposlenika dm-a. Oni se ogledaju u mnogim segmentima: od asortimana, društveno odgovornih kampanja, mogućnosti razdvajanja otpada do uštede energije i resursa primjenom inovativnih rješenja u drugim segmentima poslovanja.

Navedeno je samo dio napora kompanije dm da što više „ozeleni“ svoje poslovanje te bi ova lista mogla biti i duža, a ovdje svakako i ne završava. Naime, početkom godine dm je izvršio nabavku prvog električnog automobila koji je stavljen na korištenje svim zaposlenicima. Uz vozilo, u krugu dm centrale realizovana je instalacija i stanice za punjenje električnih automobila koju mogu koristiti, uz dm zaposlenike i poslovni partneri te posjetioci centrale.

Odluka za proširenje voznog parka nabavkom električnog automobila došla je logično, u skladu sa dm internacionalnom strategijom upravljanja voznim parkovima te kao dio naših svakodnevnih nastojanja da oplemenimo naše poslovanje te potrebe naših zaposlenika i poslovnih partnera. Prednost električnih automobila su da ne stvaraju buku, ne ispuštaju otrovne izduvne plinove i ne sagorijevaju fosilna goriva tako da su u potpunosti ugljen-neutralni. Vozilo će biti na raspolaganju svim dm zaposlenicima koji imaju potrebu službeno putovati na području Kantona Sarajeva, budući da je broj el. punionica na području BiH trenutno ograničen. Punionicu za električna vozila koja ima kapacitet istovremenog punjenja dva vozila (22 kW + 22 kW) stavljamo na raspolaganje svim poslovnim partnerima i posjetiocima dm centrale bez naknade.“ – pojasnio je Seid Jašarević, voditelj stručnog područja Ekspanzije u dm-u.

Dalji projekti razvoja poslovanja u segmentu ekološke održivosti već su u planu, pripremi ili realizaciji, a širenje voznog parka sa novim e-automobilima i punionicama razvijat će se prema stvarnim potrebama i interesom korisnika.

U skladu sa kontinuiranim djelovanjem dm-a u duhu održivosti i trajnim opredjeljenjem za odgovorno postupanje prema prirodnim resursima i zaštiti okoline, nastavit ćemo i dalje nuditi inovativna rješenja, mogućnosti i kampanje našim kupcima, poslovnim partnerima i zaposlenicima.“ – zaključio je Jašarević.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 15 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa više od 890 zaposlenika i 82 prodavnice u 43 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2020/21. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 227 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 15.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 27 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU