REKLAME KOJE SE NE MOGU PRESKOČITI: Instagram testira funkciju koja neće obradovati korisnike

Instagram je nedavno počeo testirati novu funkciju nazvanu „AD Breaks“. Da li biste željeli vidjeti reklamu koju ne možete preskočiti prije nego što pogledate fotografije svojih prijatelja?

Ove reklame, koje korisnici ne mogu preskočiti i prekidaju korisničko iskustvo, zahtijevaju da korisnici pogledaju reklamu najmanje 3-5 sekundi prije nastavka pregledanja svoje vremenske linije.

Meta, kompanija iza Fejsbuka i Instagrama, oduvijek se oslanjala na reklame kako bi održala poslovanje. Personalizovane reklame koje tačno znaju vaše interese su Metin glavni adut. Međutim, posljednjih vremena se suočava sa izazovima kao što su stroža pravila o privatnosti i porast popularnosti TikToka. Zbog toga, isprobava različite načine kako bi zaradila više novca, uključujući i ove reklame koje ne možete preskočiti.

Instagram je uvijek bio dobar u integrisanju reklama u našu vremensku liniju. Navikli smo na sponzorisane postove koji izgledaju kao uobičajeni sadržaj. Oni su vrsta “mekih reklama” koje pokušavaju zadržati naše angažmane bez agresivnosti. Ali ove reklame “Ad Breaks” su drugačije. One su podsjetnik da je Instagram, u krajnjem slučaju, poslovna platforma.

Meta nije zvanično obavijestila korisnike o uvođenju ovih reklama, što je dovelo do konfuzije i frustracije među korisnicima. Redit i Iks (nekadašnji Tviter) su postali mjesta žustrih diskusija, gdje korisnici izražavaju nezadovoljstvo i dijele svoja iskustva.

Jedan korisnik na Reditu izrazio je nezadovoljstvo rekavši: “Mislio sam da ludim već dva dana jer mi se ovo dešava i zbogom IG. Nemam potrebu za tim.” Drugi korisnik je kritikovao ovu funkciju kao “užasnu poslovnu odluku” koja bi mogla odbiti korisnike.

Korisnici na Tviteru su također nezadovoljni. Rob Moses je izrazio namjeru da pređe na TikTok zbog ovih reklama, dok drugi korisnik žali zbog prisilnog gledanja reklama, sugerišući da bi to moglo smanjiti vrijeme provedeno na platformi.

Trenutno se funkcija “Ad Breaks” čini ograničenom na malu grupu korisnika, sugerirajući da Meta sprovodi A/B testiranje kako bi procijenila reakciju korisnika i uticaj funkcije na prihod od reklama. Vidjećemo da li će kompanija uvesti “Ad Breaks” za sve korisnike ili će modifikovati funkciju na osnovu povratnih informacija.

BONUS VIDEO:

Članak REKLAME KOJE NE MOŽETE PRESKOČITI: Instagram testira funkciju koja se sigurno neće svidjeti korisnicima pojavio se prvo na Aloonline.ba.

Izvor: ( aloonline.ba / TNTPortal.ba )

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU