U nastavku društveno odgovorne kampanje Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj! koju, s ciljem podrške NK Čelik, sprovodi kompanija Carlsberg BH ostvareni su sjajni rezultati.
U drugom krugu sakupljana čepova, koja je trajala do 15.7.2021. do 6.1.2022. u velikoj Pan boci postavljenoj ispred stadiona Bilino polje, sakupljeno je 90.000 čepova, što je za 5.000 čepova više u odnosu na prvu fazu kampanje.
Zeničani su još jednom dokazali ljubav prema svom klubu, jer je zahvaljujući njima, NK Čeliku uručen ček donacije od 9. 000 KM, a ova novčana sredstva biće usmjerena u razvoj ovog sportskog kolektiva.
„Nakon višesatnog brojanja čepova, u prisustvu menadžmenta našeg kluba, igrača i fanova ali i predstavnika Carlsberga BH, prijatno smo se iznenadili kada smo na kraju izbrojali još više čepova nego u prvom krugu. Zahvaljujemo se našim građanima na podršci i našim navijačima, jer su još jednom potvrdili da postoji velika ljubav prema klubu. Svakako veliko hvala dugujemo i kompaniji Carlsberg što su odlučili biti generalni sponzor našeg kluba a ovom društveno odgovornom kampanjom dodatno podržali naš rad“,izjavio je Emir Čerim, v.d. direktora NK Čelik.
Kao vid podrške svom omiljenom sportskom klubu, NK Čeliku, 85.000 Pan čepova sakupili su Zeničani u prvoj fazi kampanje koja je trajala od marta do jula 2021. Tada je za za razvoj nekadašnjeg trostrukog prvaka BiH prikupljeno 8.500 KM, jer je Carlsberg BH za svaki čep, ubačen u veliku Pan bocu postavljenu ispred stadiona Bilino polje, izdvojio 0,10 KM.
„Izuzetno nas raduje kada vidimo da se uspješna akcija sakupljanja čepova nastavila te da je reakcija građana i fanova kluba sada bila još veća. To nam je potvrda da je naš projekat zaživio, razvio se i opravdao svoju društvenu odgovornost. I u nastavku rada nastojat ćemo podržati razvoj sporta i sportskih kolektiva u BiH“, izjavio je Amir Tobudić, direktor Carlsberga BH.