ŠTA IZBJEGAVATI NA TROPSKIM VRUĆINAMA: Hrana i piće koje mogu pogoršati probleme na visokim temperaturama

Tijelo reagira na povišene temperature snižavanjem tjelesne temperature putem znojenja. Međutim, kao negativan efekat ovog prirodnog mehanizma tjelesne odbrane može se javiti dehidracija i druge neželjene pojave.

Nepravilnom ishranom povećavamo znojenje tijela, što dovodi do gubitka tečnosti, minerala i vitamina. Teška hrana zahtijeva veću aktivnost metabolizma, što može indirektno povećati tjelesnu temperaturu.

Ljeti je preporučljivo unositi manje kalorija, što znači izbjegavati masnu i teško probavljivu hranu.

Štetne namirnice uključuju:

– jako začinjena jela

– pečena, pržena i pohovana hrana

– masna mesa i mesni proizvodi

– pića sa kofeinom

– slatkiši

– gazirana zaslađena pića

– pretjerano rashlađena pića

Umjesto tečnosti, preporučuje se konzumiranje sezonskog voća i povrća. Posebno su korisni zelena salata, paradajz, krastavac, lubenica, dinja i jabuke, jer su bogati vodom i mineralima koji se gube znojenjem.

Konzumiranje mahunarki, sjemenki, nerafinisanog ulja, maslinovog ulja, ribe i plodova mora može pružiti organizmu kvalitetne nutrijente.

Evo šta treba izbjegavati

– Alkohol

– Gazirana i energetska pića

– Kafa

– Crni i zeleni čaj

– Soja sos

– Špargla i peršun

Preporučene namirnice tokom visokih temperatura su: voda, citrusno voće, jagode, lubenica, celer…

BONUS VIDEO:

Članak ŠTA TREBA IZBJEGAVATI NA TROPSKIM VRUĆINAMA Ova hrana i piće vam mogu napraviti još gori problem na visokim temperaturama prvo se pojavio na Aloonline.ba.

Izvor: ( aloonline.ba / TNTPortal.ba )

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU