Stotinu godina uspješnog radio oglašavanja!

RADIO REKLAME – Televizijsko i radio oglašavanje godinama su bile jedine dvije metode za plasiranje sadržaja ciljnoj publici.

Međutim, pojavom digitalnih medija konkurencija je postala izuzetno jaka. Zanimljivo je da, dok gledanje televizije opada, slušanje radija ostaje konstantno.

Jeste li znali da je prva radio reklama emitirana 1922. godine? Od tog vremena radio je i dalje ostao snažan način za oglašavanje. Prema istraživanju koje je provela Deloitte Global, globalni prihod od radija dostići će 40 milijardi dolara u 2020.

godini samo u SAD-u, a odrasli će u prosjeku slušati 90 minuta dnevno. Uz to, radio i dalje ima dobre rezultate za mlađe skupine, a u prilog tome ide činjenica da više od 90% osoba od 18 do 34 godine sluša radio najmanje 80 minuta dnevno.

Zbog toga je radio privlačna opcija, posebno za oglašivače. Odlične radio reklame mogu da vam povećaju promet za 22%.

Zašto ljudi vole da slušaju radio?

Iako ne postoji niti jedan jedini univerzalni razlog zašto ljudi slušaju radio, statistika pokazuje da je to jedan od najpopularnijih medija za angažovanje publike. Zapravo, gore spomenuto istraživanje pokazuje da ljudi najviše slušaju radio jer je besplatno (51%), lako ga je slušati u automobilu (34%), uživaju u slušanju radija uživo (11%).

Koliko često ste čuli da neko govori kako se više ne pretplaćuje na telekomunakacijske operatere? Šta je sa ljudima koji svoje omiljene emisije gledaju samo putem streaming usluga? Iako se 71% potrošača drži tradicionalne televizije, Forbes je istražio kako se ,,rezanje kabla odvija brže nego što se očekivalo”.

U 2018. godini 33 miliona ljudi odustalo je od pretplate na kablovsku i satelitsku televiziju, dok se predviđa da rezanje kablova do 2022. dosegne 21% stanovništva.

U stvari, plaćeno gledanje televizije među mladim Amerikancima opada tri puta brže od ostalih medija, pokazuje istraživanje Deloittea. Prema trenutnoj stopi pada, osobe od 18-34 godine će više vremena provoditi slušajući radio nego gledajući tradicionalnu TV.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima. Pročitajte i druge savjete na našem blogu.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU