SVE JE MARKETING Epl uvodi više oglasa u aplikacije

Epl će na predinstaliranim aplikacijama na iOS-u, iPadOS-u i MacOS-u uvesti više oglasa te tako stvoriti novi izvor zarade.

Kako navodi Bloombergov reporter Mark Gurman, kompanija već interno testira novi oglasni model u svojoj Maps aplikaciji, koji prikazuje preporuke temeljene na pretraživanju korisnika.

Inače, Epl već prikazuje oglase u App Store, News i Stocks aplikacijama, kao i na TV+ platformi.

Developeri tako mogu platiti Eplu da se njihova aplikacija prikazuje na određenim stranicama u App Storeu, a kako ističe Gurman, isti će se princip primjenjivati i na oglase u Mapsu, javlja Bug. Drugim riječima, ukoliko restoran plati određen iznos novca, utoliko će se prikazivati korisnicima pri vrhu rezultata pretraživanja.

Osim u Mapsu, Gurman vjeruje da bi Epl mogao uvesti oglase i u Podcasts te Books. Uz to, dodaje i kako će kompanija proširiti oglase u ostale odjeljke App Storea, o čemu se „šuška“ još od prošlog mjeseca.

Podsjetimo, Epl je po prvi put doveo oglase na svoju trgovinu aplikacija još 2016. godine, što mnogi korisnici tada nisu pozdravili.

SVE JE MARKETING Epl uvodi više oglasa u aplikacije appeared first on Aloonline.ba.

aloonline.ba

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU