Test: Mazda CX80 AWD 2.2 Inline6

Nova mazda CX80 je gotovo pet metara dugačka a djeluje nekako poznato, gotovo identično modelu CX-60, pa ih je lako zamijeniti. Međutim, kad joj se približite, postaje jasnije da razlike itekako postoje. 

DSC08421
DSC08424
DSC08432
DSC08438
DSC08482
DSC08490
DSC08494
DSC08497
DSC08502
DSC08507
DSC08510
DSC08512
DSC08515
DSC08519
DSC08521
DSC08525
DSC08530
DSC08533
DSC08536
DSC08538
DSC08542
DSC08549
DSC08552
DSC08555
DSC08557
DSC08562
DSC08567
DSC08571
DSC08573
DSC08576
DSC08580
DSC08581
DSC08582
DSC08585
DSC08587
DSC08591
DSC08593
DSC08595
DSC08597
DSC08598
DSC08610
DSC08613
DSC08617
DSC08618
DSC08621

previous arrow
next arrow

Dojmu snage i veličine pridonosi i odignutost od zemlje za 170 minimetara, kao i veliki 20-inčni aluminijski naplaci, te izraženi uzdužni nosači na krovu od blistavog, poliranog čelika. 

Ambijent koji okružuje vozača identičan je onom u broj manjem modelu s kontrolama logičnim za korištenje, pa iznenađenja nema. Sjedala su vrlo udobna s električnim podešavanjem u svim smjerovima, a prednju armaturu krasi vrhunska razina završne izrade. Upravljač je presvučen kvalitetnom kožom i sjajno leži u rukama, plastika je vrhunska, a dodaci od aluminija sjajno se uklapaju u minimalističko okruženje.

Sjajna je i ergonomija, na što smo se, a to smo već navikli u Mazdama, a vesele i fizičke tipke za klimu i podešavanje glasnoće zvuka, što smanjuje ometanje u vožnji.

Nadalje, sve informacije očitavaju se na 12,3-inčnom digitalnom zaslonu instrumenata s grafikama koje se mogu konfigurirati, a tu je i head-up zaslon s najvažnijim informacijama koje su uvijek na oku. Isto tako, visoko smješten središnji zaslon multimedije dijagonale 12,3 inča je pregledan i logičan kad krenete kroz izbornike, a sve komande se vrše putem prečaca i okretnog gumba, smještenog iza ručice mjenjača.

Preglednost oko automobila je jedina stavka s vozačkog sjedala koja bi mogla doći u pitanje, no kamere za parkiranje kalibrirane su savršeno s projekcijom slike i zvukom, naročito s funkcijom See Through View i kamerom koja pokriva 360 stupnjeva oko auta. Uz međuosovinski razmak povećan na čak 3,1 metra (+25 cm u odnosu na CX-60), najviše impresionira prostor za koljena u drugom redu.

Kao i u Mazdi CX-60, u CX-80 dočekale su nas dvije motorizacije. Uz dizelaš 3.3 e-Skyactiv D sa 254 KS i 550 Nm i 48V blagohibridnom tehnologijom, nudi se i plug-in hibridni motor 2.5 e-Skyactiv PHEV s pogonom na sva četiri kotača i 8-stupanjskom automatikom, sistemske snage 327 KS i 500 Nm.

Te brojke osigurava kombinacija četverocilindarskog atmosferskog benzinca od 191 KS i elektromotora, koji se u praksi, uvjerili smo se iznova, lijepo nadopunjuju i nude uglađen nastup. U gradu se nudi mogućnost vožnje isključivo na struju do 60 kilometara, zahvaljujući litij-ionskoj bateriji od 17,8 kWh. Izvan grada do izražaja je došla činjenica da je ovjes posebno kalibriran, kako bi se osigurala ravnoteža između udobnosti i užitka u vožnji.

S obzirom na to da je riječ o velikom SUV modelu mase 2.240 kg, možemo zaključiti kako su japanski inženjeri uspjeli u svojoj namjeri – autocestom se krstari komotno, čemu pridonosi i temeljita zvučna izolacija, dok se na lokalnoj, zavojitoj cesti Mazdin SUV ponaša iznenađujuće poslušno. Što se potrošnje tiče, ovaj gigant se može pohvaliti sa potrošnjom nešto malo većom od 6 litara.

The post Test: Mazda CX80 AWD 2.2 Inline6 appeared first on Prvi BH auto magazin.

auto.ba

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU