Vispak na tržište plasirao novi čaj «Bostea»

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak na tržište je plasirala novi brend domaćeg čaja. Bostea razvijen je u saradnji sa kooperantima i potrošačima, i spoj je stručnosti i izbora potrošača, ističu u kompaniji.

«Razvoj novih okusačaja se radio u saradnji sa bh. kooperantima i potrošačima. Zato je Bostea spoj stručnosti i potrošačevog izbora. Inspiraciju smo i ovaj put pronašli u našoj Bosni, tako da novi brend i u nazivu podsjeća na domaći «bosanski čaj» u kojem uživamo i svi ga rado pijemo kod kuće. «Najbolje od prirode u jednoj šoljici čaja» naš je slogan, a zdrave i ljekovite trave sa bosanskih planina naša su komparativna prednost na tržištu. Uvjereni smo da će potrošači i ovaj put dati povjerenje našem novom brendu“,izjavila je Zerina Čolaković direktor marketinga i razvoja u kompanijiVispakd.d.Visoko.

Misija Vispaka je da njeguje domaće i jačabh. privredu. U saradnji sa kooperantima iz Bosne i Hercegovine Vispak će ponuditi jednu odličnu kombinaciju zdravog, prirodnog, domaćeg i drugačijeg, dajući i na taj način doprinos razvoju lokalne zajednice. U tom smislu, Vispak je većkreirao web aplikaciju( www.bosteacaj.com) za sve zainteresirane kooperante širom Bosne i Hercegovine koji žele ostvariti saradnju.

Novi brend čaja Bostea dostupan je na domaćem tržištu u šest okusa; brusnica, menta, šipak, majčina dušica, šumsko voće i kamilica.

Jedan od kooperanta je i Darko TrogrlićizŽepča. O njegovom doprinosu razvoja brenda i iskustvima saradnje sa Vispakom možete pogledati u videu ispod

vispak na tržište plasirao novi čaj «bostea»

 

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU