-1.1 C
Sarajevo
Ponedjeljak, 30 siječnja, 2023

VLAKNA U ISHRANI Koliko bi trebalo da unosimo dnevno radi bolje probave i opšteg zdravlja?

Ovo se u velikoj mjeri pripisuje načinu na koji vlakna podržavaju vaše korisne crijevne bakterije koje imaju značajan uticaj na vaše opšte zdravlje.

Istraživanja pokazuju da većina ljudi, posebno u zapadnim zemljama, jede samo oko polovinu svojih minimalnih preporučenih vlakana ili oko 15 grama dnevno.

VRSTE VLAKANA

Postoje dvije vrste vlakana: rastvorljiva i nerastvorljiva.

Oba su važna za zdravlje i ponašaju se na različite načine u sistemu za varenje. Rastvorljiva vlakna se rastvaraju u vodi i formiraju konzistenciju poput gela. Pomažu u smanjenju povišenog nivoa holesterola i poboljšanju regulacije šećera u krvi. Nerastvorljiva vlakna se ne rastvaraju u vodi i ostaju uglavnom netaknuta dok putuju kroz vaš probavni sistem. Posebno su dobra za smanjenje zatvora, piše Healthline.

KOJE NAMIRNICE SU BOGATE VLAKNIMA?

Vlakna se prirodno nalaze u cijeloj biljnoj hrani, uključujući voće, povrće, žitarice, orašaste plodove, sjemenke i mahunarke.

Više vlakana ima u hrani od cijelog zrna, kao što su tjestenina od cijelog zrna pšenice i hljeb, nego u bijelim, rafiniranim verzijama ovih proizvoda. Pored toga, dobijate više vlakana jedući cijelo voće i povrće nego pijući sokove napravljene od njih.

  Pastrmka pečena u rerni naš je prijedlog za nedjeljni ručak

BONUS VIDEO:

VLAKNA U ISHRANI Koliko bi trebalo da unosimo dnevno radi bolje probave i opšteg zdravlja? appeared first on Aloonline.ba.

aloonline.ba

Koliko je koristan ovaj tekst?

Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

Kako ovaj članak smatrate korisnim...

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

Supported by TNT Grupacija
MOŽDA VAS ZANIMA
Supported by TNT Grupacija spot_img
DRUGI UPRAVO ČITAJU