U prostorijama Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine održana je svečana dodjela nagrada izlagačima na Prvom bh. online sajmu namještaja i asesoara za dom.
Organizator svečanosti bila je Simperfect agencija za marketing i promociju a domaćini Vanjskotrgovinska komora i Privredna komora FBiH.
Najljepši izložbeni kutak Sajma birao je stručni žiri kojeg su činili predstavnici Vanjskotrgovinske komore BiH, Privredne komore FBiH, Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, Ministarstva privrede Kantona Sarajevo te predstavnici grupacije Targer i WMTA Ustanove za obrazovanje odraslih Banja Luka.
Prvo mjesto po ocjeni žirija pripalo je kompaniji “Brezje namještaj” iz Gračanice, drugo “G Wood-u” iz Živinicaa i treće sarajevskoj “Alestri”. Posebna, “Zelena nagrada”, koju ove godine utemeljuje i dodjeljuje Simperfect agencija, pripala je bosanskohercegovačkom brendu Wool Carpet iz Sarajeva.
Prisutnima su se obratili i predsjedavajući VTK, Ahmet Egrlić te izvršna direktorica Simperfect agencije Samira Avdić.
„Digitalizacija društva i poslovnih tokova planetaran je proces i mi iz Komore sretni smo da, pogotovo u ovako izazovnim vremenima, možemo podržati inovativne pojedince i grupe koji prepoznaju potrebe tržišta“, istakao je Egrlić.
Avdić je istakla značaj online poslovanja u budućnosti ali i mogućnosti koje stoje proizvođačima i prodavačima namještaja.
“Sretni smo da tačno godinu otkako je u rad puštena platforma namjestaj.shop, prva bh. online platforma za promociju i prodaju namještaja, imamo priliku prezentirati rezultate platforme ali i Prvog bh. online sajma namještaja. Tokom ove prve godine uspjeli smo ostvariti saradnju s više od 70 kompanija samo iz drvnoprerađivačkog sektora, saradnju s preko 30 kompanija iz drugih sektora te uspostaviti dijalog s vladinim institucijama, obrazovnim ustanovama i medijima. Sajamska platforma zabilježila je 70 hiljada pregleda, blizu osam hiljada posjeta te promotivni doseg od 350 hiljada“, kazala je Avdić.
Dobitnici nagrada: povjerenje i kvalitet
„Svi izlagači na održanom Sajmu zaista su izuzetni, ali žiri je odabrao ova tri. ‘Brezje’ svoj brend gradi zajedno s kupcima a vrhunski kvalitet, savremen dizajn i raznovrsna ponuda opravdavaju povjerenje i ovu nagradu. Druga nagrada pripala je relativno mladom brendu ‘G Wood’ – dekoriranim poslužavnicima i kuhinjskim daskama trude se prenijeti tradiciju i dašak bosanskoga duha. I, naravno, ‘My Alestra – Handmade Wooden Furniture & Accessories’, čarobnjaci za drvo u čiji smo jedinstven svijet uvijek dobrodošli“, ističu iz agencije Simperfect.
„Zelena nagrada“ pripala Wool Carpet-u
Platforma namjestaj.shop nastala je iz želje za boljom promocijom drvno-prerađivačkog sektora te je svojevrsna tačka susreta proizvođača i prodavača namještaja s krajnjim korisnicima. Organizatori veliki značaj pridaju procesima umrežavanja ali i društvene odgovornosti u poslovanju.
U tom smislu, “Zelena nagrada” je potvrda opredijeljenosti Simperfect agencije da brine o okolišu u našoj zemlji.
“U želji da podržimo pojedince i kompanije koje svojim poslovanjem promoviraju odgovoran pristup prema prirodi, što će u budućnosti biti sve veći izazov ali i obaveza, ove godine ustanovili smo ‘Zelenu nagradu’. Bosanskohercegovački brend Wool Carpet, lider u proizvodnji unikatnih vunenih tepiha i staza u BiH iza kojeg stoji kompanija Tepsa, prvi je dobitnik ove nagrade. Njihova poslovna namjera je da velike količine vune ne budu odložene u prirodu već da budu iskorištene u proizvodnji tepiha i staza“, kazala je tokom dodjele nagrade Avdić.