E-mail oglašavanje je jedan je od najisplativijih načina za dosezanje ciljane publike. To je također izvrstan način za izgradnju odnosa s kupcima.
Došlo je vrijeme da postavite dobre odluke za novu poslovnu godinu, a među njima bi trebalo biti i poboljšanje vašeg email oglašavanja. Iz godine u godinu, ovaj alat nastavlja biti jedan od najsvestranijih za komunikaciju s vašim klijentima i postizanje spektakularnih rezultata.
Budući da je e-mail oglašavanje vrlo uvriježen alat, ima čitav niz dobrih praksi za koje znamo da rade, ali koje ne primjenjujemo uvijek. Kako biste u ovoj godini postigli bolje rezultate nego ikad, predstavljamo najbolje tehnike za vaše kampanje e-pošte.
Očistite svoju bazu podataka
Prije provedbe bilo kakve akcije e-mail oglašavanja, trebali bismo se uvjeriti da je vaša baza podataka dobre kvalitete, https://deepweb.net/catalog/site/28. S vremenom je normalno imati zastarjele kontakte, nevažeće podatke ili čak osobe koje nikada nisu željele primati vaše e-mailove.
Da biste očistili svoju bazu podataka, prvo morate ukloniti neželjenu e-poštu. Olakšajte pretplatnicima da se odjave i identificirajte neaktivne ili nekvalitetne kontakte kako biste bili sigurni da žele ostati na vašem popisu.
Kada to učinite, organizirajte preostale kontakte tako da imaju dosljedan format i uklonite sve moguće duplikate.
Definirajte svog kupca
Kako biste napravili dobru segmentaciju u e-mail oglašavanju, morate točno znati koga ciljate. Ako to još niste učinili, vrijeme je da definirate svog kupca. Vaša “buyer persona” je “profil tipa” vašeg idealnog klijenta.
Stoga će kontakti u vašoj bazi podataka koji su mu najbliži biti oni s najvećim izgledima za konverziju. Imajte na umu da se ponašanja i potrebe vašeg kupca mogu s vremenom razvijati, a također je moguće da se pojave novi profili korisnika koji su potencijalno zainteresirani za vašu uslugu ili brend.
Odredite realne ciljeve
Email marketing je vrlo fleksibilan alat koji se prilagođava svim vrstama brendova, proračunima i potrebama. No, da biste ga točno koristili, morate suziti ono što želite postići.
Iz tog razloga, da biste pravilno planirali segmentaciju kampanje, morate se zapitati što njome želite postići: preuzimanja sadržaja, kupnju određenog proizvoda, lojalnost i slično.
Imajući taj cilj na umu, jer ćete tako moći odlučiti koji korisnici trebaju primiti kampanju i razmisliti o tome koju vrstu sadržaja koristiti da bismo ih privukli.
Automatizirajte svoje marketing kampanje
Marketing automatizacija omogućuje da pošaljete pravu poruku pravoj osobi u pravo vrijeme, bez potrebe za postavljanjem i slanjem svih e-poruka jednu po jednu. Ako još niste automatizirali svoju e-mail marketing strategiju, došlo je vrijeme da se bacite na posao.
Za početak, preporučujem da izradite automatizirane kampanje e-pošte za sljedeće slučajeve: E-mail dobrodošlice, potvrda registracije, poruka zahvale za kupnju ili preuzimanje, rođendani i obljetnice, e-poruke za oporavak (kada je korisnik neaktivan nekoliko mjeseci).
Pregledajte rezultate kampanja
Mjerenje rezultata vaših mailova omogućit će vam da vidite što funkcionira, a što ne, ali da biste svoj e-mail marketing za 2022. podigli na sljedeću razinu, morate prionuti poslu i eksperimentirati s A/B testiranjem.
A/B testovi temelje se na stvaranju dvije varijante iste e-pošte, ali s elementom koji ih razlikuje. Na primjer, druga tema ili druga boja gumba za poziv na akciju. Da biste proveli test, šaljite svaki e-mail uzorak korisnika iz vaše baze podataka i međusobno uspoređujemo rezultate kako biste vidjeli koji je učinkovitiji.
Očistite svoju mailing listu
Popise slanja e-pošte loše kvalitete uzrokuju stope pada i otvorenosti, pa čak i mogu uzrokovati da završite klasificirani kao neželjena pošta. Stoga nastojte započeti godinu uklanjanjem neaktivnih korisnika iz svoje baze podataka jednom zauvijek i ponavljajte postupak najviše svakih šest mjeseci.
Segmentirajte svoju mailing listu
Nakon što se na popisu e-pošte očistili neaktivne korisnike, sljedeći korak je da ga pospremite dobrom segmentacijom. Segmentiranje vaše mailing liste dijeli je na manje, specifičnije grupe na temelju kriterija kao što su interesi, lokacija, ponašanje pri kupnji i još mnogo toga.
Na taj ćete način korisnicima moći slati relevantniji i personaliziraniji sadržaj, a samim time i poboljšati stope otvaranja, klikove i konverzije.
Uključuje pozive na akciju
Uz vrlo nekoliko iznimaka, vaša e-poruka uvijek treba sadržavati poziv na akciju. Razmislite o rezultatu koji želite postići svojom e-poštom i jasno dajte do znanja korisniku što očekujete od njega.
Poziv na radnju može biti u obliku gumba ili veze koja korisnike usmjerava na određenu stranicu, na primjer, da pročitaju vaš blog post, da se registriraju za događaj ili da kupe proizvod.
Zapamtite da je poželjno da ste kreativni sa svojim pozivima na akciju. Umjesto da se odlučite za klasični ‘Kupi odmah’, razmislite o tome kako im možete dati priliku da umnože klikove.
Koristite dvostruku prijavu
Dvostruka opt-in sastoji se od slanja e-pošte novim korisnicima koji se registriraju u vašoj bazi podataka i traženja da kliknu na nju kako bi potvrdili pretplatu. Ovaj dodatni korak pomaže vam potvrditi da se zapravo koristi adresa e-pošte i stoga će poboljšati vaše mjerne podatke marketinga e-pošte.
Nemojte koristiti adresu e-poštu na koju se može odgovoriti
Sigurno ste više puta primili e-poštu s adresa e-pošte koje počinju s “noreply”. No, iako je to uobičajena tehnika, može donijeti nekoliko problema: smanjuje isporuku e-pošte, povećava šanse da budete označeni kao neželjena pošta te pogoršava korisničko iskustvo budući da vam korisnici ne mogu slati svoja pitanja.
Umjesto toga, preporučujemo korištenje adrese e-pošte kao što je ime vaše usluge, tvrtke ili brenda. I naravno, pobrinite se da je netko redovito odgovara na e-mailove.
Personalizirajte svoje e-poruke
Personalizacija marketinga e-pošte pomaže vam stvoriti bolje ciljane e-poruke koje se ističu u pristigloj pošti. Personalizacija nije ograničena na stavljanje imena korisnika u temu, već biste također trebali iskoristiti sve što znate o njima kako biste prilagodili tekst e-pošte, pa čak i ponudu.
Provjerite e-poštu prije slanja
Kako biste spriječili da pogreška, žurba i brzopletost unište vašu kampanju e-pošte, pošaljite si testnu e-poštu i provjerite je li sve u redu.
Kriteriji koji se moraju zadovoljiti su: ispravno učitavanje maila, slike moraju biti u visokoj rezoluciji i dobro pozicionirane, ne smije biti pravopisnih pogrešaka, linkovi i gumbi za poziv na akciju su funkcionalni i mailovi izgledaju dobro na svim uređajima: od mobitela do računala.