NAKON TUNELA VRANDUK/ Rekonstrukcija tunela Crnaja neće početi dok se ne osigura alternativni put

Rekonstrukcija tunela Crnaja, koji se smatra jednim od najlošijih u Bosni i Hercegovini, trebala je početi 15. jula, no to se nije dogodilo jer su nadležni donijeli odluku koja će pomjeriti radove na ovoj dionici magistralnog puta M-17 Konjic – Jablanica.

Naime, kako Klix.ba saznaje, prema dogovoru investitora i izvođača radova, prvo će biti osiguran adekvatan alternativni put kako se ne bi ponovile scene odnosno kilometarske kolone koje se svakodnevno, već mjesecima unazad, viđaju ispred tunela Vranduk kod Zenice.

Vrijednost ugovora je 12,8 miliona KM sa PDV-om, a radovi će se finansirati iz kreditnih sredstava Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) i Evropske investicijske banke (EIB).

Kada će početi radovi na izgradnji alternativnog pravca i koja će biti trasa puta za sada nije poznato.

Pri potpisivanju ugovora 18. juna ove godine Ceste FBiH su uputile molbu učesnicima u saobraćaju na strpljenje i razumijevanje tokom izvođenja radova.

“Obzirom na morfologiju terena dionice Konjic – Jablanica, iznimno loše stanje tunela Crnaja i neophodnost i kompleksnost same rekonstrukcije te činjenicu da ne postoje alternativni pravci u smislu obilaska budućeg gradilišta na tunelu Crnaja, JP Ceste FBiH moli učesnike u prometu za maksimalno razumijevanje i strpljenje tokom izvođenja radova”, kazali su tada.

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU