DiaWorks okupio poduzetnike oko brendinga i digitalnog marketinga

Biznis centar bh. dijaspore bio je danas domaćin DiaWorksa, radionice koja okuplja stručnjake iz bh. dijaspore te im pruža priliku da znanje i iskustvo prenesu na ljude u domovini.

Današnji predavač Biljana Lovrinović govorila je o temi brendinga u digitalnom svijetu, obuhvativši pitanje zajedničkog funkcioniranja oblasti brendinga i digitalnog marketinga, saopćeno je iz USAID projekta “Diaspora Invest”.

– Nastojala sam podijeliti sa učesnicima svoja iskustva, savjete o tome šta raditi i kako, razgovarati o različitim praksama. Među učesnicima je bilo dosta ljudi koji pokreću ili rade u malim i srednjim biznisima, te je svakako imao neku svoju priču da ispriča, čime smo približili iskustva iz BiH i SAD-a – kazala je predavačica Biljana Lovrinović, koja je u BiH prepoznatljiva po pokretanju kompanije “Galop Digital”, a priznata je i kroz zagovaranje okupljanja bh. dijaspore u SAD-u po pitanju ekonomije i poslovne saradnje.

USAID Projekat “Diaspora Invest” podržava organizaciju ovakvih okupljanja, te su pozvali zainteresirane stručnjake iz dijasporske zajednice da prijave ideje za predavanja i priključe se širenju mreže Biznis centra bh. dijaspore.

(FENA)


Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU