-2.3 C
Sarajevo
Srijeda, 1 prosinca, 2021
Još

    Jedina pica koju možete da jedete i kada ste na dijeti!

    ()

    Pica je jedno od onih jela koja svi vole, ali nijedna dijeta je neće uzeti u obzir, a da ne pričamo o nutricionistima koji u tim slasnim zalogajima ništa dobro ne vide. Međutim, to važi za one “obične” pice – postoji verzija koja ne goji, zdrava je i ukusna.

    Ovu picu zovu vegetarijanska jer se po originalnom receptu pravi bez mesa i ima svega 600 kalorija. Ako želite, vi joj možete dodati malo šunke ili, bolje, pršute, ali imajte na umu da time povećavate i broj kalorija.

    Potrebno je:

    • Polovina karfiola srednje veličine
    • Jedno jaje
    • Pakovanje sitno narezane mozarele
    • Dve supene kašike narendanog parmezana
    • Kašičica morske soli
    • Crni biber
    • Sos od paradajza
    • Dve šake čeri paradajza koji ste isekli na polovine
    • Dva čena sitno iseckanog belog luka
    • Par listova svežeg bosiljka
    • Origano

    Priprema:
    Za tijesto vam treba pola glavice karfiola koji ćete narendati kako biste dobili dve šolje srednje veličine. To prebacite u veću činiju i stavite u mikrotalasnu na sedam do osam minuta, i to na neku srednju jačinu.

    Za to vrijeme izmutite jaje kome ste dodali so, biber, polovinu pripremljene količine mozarele i parmezan. Toj smesi dodate karfiol i napravite podlogu za picu, koju možete da pečete na običnom plehu sa papirom za pečenje.

    Pecite 10 do 15 minuta dok smesa ne dobije zlatnu boju, a potom koricu premažite paradajzom i poređajte ostatak sastojaka, sve osim bosiljka.

    Pecite još 10 minuta pa onda kada sve bude spremno dodajte bosiljak i servirajte.

    Koliko je koristan ovaj tekst?

    Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

    Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

    Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

    Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

    Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

    NAJNOVIJE VIJESTI
    Možda vas zanima I OVO