6.6 C
Sarajevo
Četvrtak, 8 prosinca, 2022

OVE NAMIRNICE SU OBAVEZAN DODATAK U ISHRANI TOKOM MENOPAUZE Zašto svaka treba da jede određene sjemenke kada napuni 50 godina

Imaju ljekovito dejstvo na naš organizam i zato se preporučuju posebno ženama starijim od 45 godina.
Poznato je da tokom najvećih hormonalnih promjena, tokom menopauze, žene treba da promijene ishranu ili da u ishranu dodaju neke jedinstvene sastojke koji će blagotvorno uticati na zdravlje, pomoći u ublažavanju simptoma tokom hormonalnih promjena, pomoći u održavanju vitalnosti i blistave i zategnute kože.

Tokom menopauze hormon estrogen počinje da opada, što često dovodi do nakupljanja viška kilograma, povećanja holesterola, pa čak i drugih zdravstvenih problema. Zbog toga je neophodna promjena u ishrani i promijenjen način života ako želimo da što više spriječimo sve gorenavedene negativne aspekte i prelazak u drugi period života.

Pravi izbor koji se može uvrstiti u našu ishranu mogu biti sjemenke, koje se smatraju osnovnim gradivnim elementima omega 3 masnih kiselina, koje sprečavaju iznenadne valunge žena u menopauzi, smanjuju noćno znojenje i značajno smanjuju visok nivo triglicerida. U nastavku otkrijte koje su to 4 sjemenke koje obavezno treba da uvrstite u ishranu tokom prijemenopauze ili menopauze.

Čia sjemenke

ove namirnice su obavezan dodatak u ishrani tokom menopauze zašto svaka treba da jede određene sjemenke kada napuni 50 godina
foto: pixnio

Čia sjemenke su izuzetno male, ali su nevjerovatno bogate hranljivim materijama. Neophodan sastojak drevne ishrane Asteka i Maja, ove sjemenke su vijekovima bile nadaleko hvaljene, upravo zbog svojih zdravstvenih prednosti. Antioksidansi, minerali, vlakna i omega-3 masne kiseline u čia sjemenkama mogu poboljšati zdravlje srca, podržati jake kosti i poboljšati regulaciju šećera u krvi.

Čia sjemenke su bogate omega 3 masnim kiselinama, za koje se kaže da ih ima više od samog lanenog sjemena. Sadrže antioksidante, a samo 2 supene kašike ovog sjemena imaju 18% kalcijuma i 4 grama proteina. Imaju nizak sadržaj holesterola i natrijuma i bogati su vlaknima, kalcijumom, fosforom, magnezijumom, bakrom, kalijumom, magnezijumom, gvožđem i cinkom. Kombinujte dodatak čia sjemenki u smutije, jogurte i napravite divan i ukusan čia puding, ali možete ih dodati i ovsenim pahuljicama. Čia sjemenke su pune antioksidanata, supstanci koje pomažu da se ubrza proces regeneracije kože i spriječe dalja oštećenja. Takođe mogu povećati nivo kolagena, što zauzvrat daje zategnutu i ​​blistavu kožu.

  Bosanska kljukuša iz nanine kuhinje, za prste polizati

Laneno sjeme

Laneno sjeme je najčešći biljni izvor omega-3 masnih kiselina, sadrži i vlakna, antikancerogene supstance ili lignane koji smanjuju noćno znojenje žena u menopauzi, omega-6 masne kiseline, visokokvalitetne proteine (20%), vitamine B1, B2, C i E, cink i gvožđe.
Laneno sjeme pomaže u podmlađivanju kože, poboljšava varenje, ubrzava metabolizam i eliminiše višak kilograma. Ako zaista želimo da maksimalno iskoristimo laneno sjeme, potrebno je da prije upotrebe sameljemo laneno sjeme, samo ćemo tako iz njega dobiti što više njegovih hranljivih materija i spriječiti da sjeme jednostavno pređe kroz naš digestivni trakt. Kada jedemo laneno sjeme, moramo da vodimo računa o unosu dovoljno vode, jer ove sjemenke vezuju mnogo vode, a ako nema dovoljno vode u crijevima i tijelu, doći će do zatvora, umjesto pravog efekta koji laneno sjeme može imati na naš metabolizam.

Susam

Susam je odličan izvor proteina, kalcijuma i magnezijuma. 100 g susama sadrži folnu kiselinu koja je neophodna ženskom organizmu, a samo 2 kašičice ovog sjemena ojačaće kosti, zglobove i ubiti želju za slatkišima. Uspješno se bori protiv raka i poboljšava opšte zdravlje. Ove sjemenke su izuzetno hranljive, posjeduju veliku količinu mangana, bakra, kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, triptofana, kao i cinka koji obezbjeđuje lijep i zategnut izgled kože, vitamina B, fosfora, vlakana i proteina i zdravih masti.

  Nastavlja se period ekstremnih temperatura, ljekari pozivaju građane na oprez

Pošto susam sadrži velike količine proteina, neophodan je za zdravlje žena tokom menopauze, jer su proteini ključni gradivni blok hormona i svih ćelija u našem tijelu. Takođe, blagotvorno djeluje na digestivni trakt i otklanja nadimanje.

Kinoa

Kinoa sadrži 9 esencijalnih proteina, vitamine, aminokiseline, enzime i važne minerale. Kinoa je odlična zamjena za meso, jer sadrži visoku vrijednost proteina. Pomaže u opuštanju mišića tijela i krvnih sudova, ali i u borbi protiv raka, dijabetesa i ateroskleroze. Kinoa sadrži nekoliko biljnih jedinjenja koja mogu imati koristi za zdravlje na nekoliko načina.

Dva flavonoidna biljna jedinjenja koja su posebno dobro istražena su kvercetin i kempferol. Ovo su glavni flavonoidi koji se nalaze u kinoi. Kvercetin i kempferol imaju antiinflamatorna svojstva i djeluju kao antioksidansi u tijelu, što znači da pomažu u zaštiti ćelija od oštećenja izazvanih nestabilnim molekulima zvanim slobodni radikali.

Konzumiranje hrane bogate flavonoidima, kao što je kinoa, može pomoći u unapređenju opšteg zdravlja, dok kinoa uspješno sprečava kardiovaskularne bolesti, starenje kože i kostiju i jača kosu i nokte.

BONUS VIDEO:

OVE NAMIRNICE SU OBAVEZAN DODATAK U ISHRANI TOKOM MENOPAUZE Zašto svaka treba da jede određene sjemenke kada napuni 50 godina appeared first on Aloonline.ba.

aloonline.ba

Koliko je koristan ovaj tekst?

Prosjek ocjena / 5. Broj glasova:

Članak još nema ocjena. Neka tvoja bude prva!

Kako ovaj članak smatrate korisnim...

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se članak nije svidio. Trudimo se da budemo bolji!

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaje!

Recite nam kako možemo poboljšati sajt?

Supported by TNT Grupacija
MOŽDA VAS ZANIMA
Supported by TNT Grupacija spot_img
DRUGI UPRAVO ČITAJU