Alem Lolić za Media Daily – Posao koji stagnira je posao koji propada

Krenulo je iz Travnika, pa se proširilo na Zenicu i Tuzlu, a ovih dana i na Sarajevo. I to ne s jednim već odmah s dva radija. Ambiciozno, nadahnuto i hrabro! Imalli smo jake razloge za ovaj intervju sa Alemom Lolićem, direktorom TNT grupacije, piše ugledni portal Media Daily.

TNT radio postoji već 23 godine. Sve je pokrenuo vaš otac Dino. Je li vam on prenio ljubav prema radiju?

Naravno, radio je moja „prva ljubav“ jer sam odrastao uz TNT. Naime, te 1997. godine, kada sam imao samo 12 godina, učestvovao sam u raznim procesima oko pokretanja radija. Od kabliranja studija do nekad kasnije, voditeljskih, tehničkih i novinarskih poslova. Zbog radija sam završio i Novinarstvo na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Međutim, moja prava strast je ipak menadžment medija i prodaja. Taj dio posla radim od 2007. godine kada sam se vratio u Travnik i preuzeo posao.

Vlasnici ste dva radio branda, četiri televizije i portala. Što sve obuhaća TNT grupaciju?

TNT Radio je naš prvi i glavni brend, još 2008.  godine smo formatirali ovaj radijski program i posvetili se jačem razvoju brenda. To je rezultiralo liderskom pozicijom u Srednjoj Bosni i prepoznatljivosti brenda u cijeloj BiH. Početkom 2014.-te smo kreirali novi radijski brend „Narodni radio BiH“ koji je bio prvi formatirani „narodni radio na balkanu“. Od tada aktvno ulažemo u dalji razvoj. Prije nekoliko godina smo akvizirali i Radio Tuzla (ex. Radio Vesta). Brend „Radio Tuzla“ smo vratili gradu a na frekvenciji 91.2 od tada svira TNT Tuzla. Krunu našeg investiranja u mrežu lokalnih radio stanica čini nedavno pokretanje TNT Radija Sarajevo i Narodnog radija Sarajevo.

Važno je napomenuti da su naši radijski programi formatirani i lokalizirani što je već dugo trend u radijskoj industriji. Našim slušateljima nudimo aktuelnije i bitnije lokalne informacije, uz omiljenu muziku, a naši klijenti imaju mogućnost da se povoljnije i efektnije reklamiraju u regijama koje ih zanimaju. Danas imamo radio stanice i urede u Travniku, Zenici, Tuzli i Sarajevu.

U TV sektor smo ušli najviše zbog potrebe za lokalnom televizijom u Srednjoj Bosni. Tako je nastao Kanal 6 HD (sinonim na „Kanton 6“ Srednjobosanski kanton). Imali smo sreću da odmah investiramo u HD opremu i distribuciju signala baziranu na internetu pa smo stvorili preduvjete za lansiranje tematskih televizija. Mislim da je vrijeme medija „za sve“ davno prošlo pa su i naše televizije fokusirane na uže ciljne grupe. Pored Kanala 6, posjedujemo i jedinu muzičku televiziju posvećenu sevdalinci „Sevdah TV“, dječiju televiziju „TNT Kids TV“ i kanal za odrasle „Dream porn HD”. Pored radija i televizije, investiramo u razvoj digitalnih medija i usluga što će biti fokus našeg daljnjeg razvoja.

Naglo se širite. Upravo ste pokrenuli dva radija u Sarajevu. O čemu se radi?

Iako naš razvoj izgledao kao naglo širenje, mi već dugi niz godina investiramo u medije. Tako da su i naši novi radjski programi u Sarajevu logičan naredni korak u našem razvoju. Mislim  da ćemo obogatiti i osvježiti lokalno radijsko tržište sa dva formatirana radijska programa fokusirana na muziku i lokalne informacije.

Kolika je bila investicija, koliko novih ljudi ćete zaposliti?

Mi već dugi niz godina investiramo svu dobit i redovno dižemo kreditna sredstva za dalji razvoj. Naravno, iznosi naših investicija su poslovna tajna. I prije krize sa korona pandemijom, nabavili smo svu opremu za nove stanice i zaposlili nekoliko honorarnih saradnika. Nikoga nismo otpuštali, nismo rezali plate, a planiramo u prvoj fazi oformiti i prodajni tim na ćemu već radimo. Tačan broj novih zaposlenika ovisi o stanju na tržištu rada. Mi godinama sarađujemo s profesonalcima iz BiH, Srbije i Hrvatske jer dolazimo iz male sredine gdje je jako teško naći vrhunske kadrove. Tu manu smo pretvorili u prednost i na taj način ćemo raditi i u budućnosti.

Je li posao ulaganja u medijske biznise isplativ?

Mislim da je investiranje u bilo koji biznis koji volite i znate raditi isplatlivo. Svaka idustrija ima prednosti i mane, a menadžeri imaju izazov da slabosti pretvore u snagu. Mi smo u jednom periodu investirali i u druge industrije, imali smo i dosta uspjeha u tome ali su mediji naša strast. Onog momenta kada smo usvojili trenutne strategije i načine razmišljanja, posao je krenuo na bolje.  Isplativost je stvar i lične prirode. Ako se želite brzo obogatiti, sigurno postoje mnogo isplativiji biznisi od medija.

Koliko je na vaš posao utjecala pandemija koronavirusa?

Na žalost, marketinška i medijska industrija je među prvim koje ispaštaju kada se dese bilo kakve krize. Tako je bilo i ovaj put. Na početku moje karijere bila je globalna recesija, nakon toga kriza sa poplavama, da ne govorimo na „mini“ krize koje su na neki način svakodnevnica u Bosni i Heregovini. Pandemija koronavirusa je svakako utjecala na naše poslovanje i usporila dalji razvoj. Ali nama je najbitnije da nismo davali otkaze i rezali plate. Zahvaljujući našim klijentima, uposlenicima i ranijim iskustvima, reagovali smo na vrijeme i uspjeli da stabilizujemo rad. Slobodno mogu reći, da se uspješno borimo s ovom krizom koja će zasigurno trajati još neko vrijeme.

Hoćete li još širiti posao? Koji su planovi za budućnost?

Naša filozofija je jednostavna, posao koji stagnira je posao koji propada. Zbog toga moramo investirati. Što se tiče širenja, u smislu pokretanja novih medija i ulaska na neka nova tržišta, to nemamo u planu za sada. Investirat ćemo u nedavno pokrenute radiostanice, podizanje kvalitete naših radijskih i TV programa te digitalni sektor kojeg smo oformili za vrijeme pandemije koronavirusa. Našim trenutnim klijentima želimo osigurati ”full service” usluge oglašavanja. Želimo da naši partneri povoljnije i efektnije razvijaju svoju prodaju. Rastom naših partnera, raste i lokalna ekonomija, a samim tim i mi.

Izvor: Media Daily

Objavi oglas za posao
MOŽDA VAS ZANIMA
DRUGI UPRAVO ČITAJU